10 років ефективної роботи

У цьому році виконується 10 років із дня роботи електронного соціального офісу в територіальному центрі надання соціальних послуг Немишлянського району, який приділяє постійну увагу введенню та розвитку інноваційних напрямків, а також підвищенню якості соціальних послуг, які надаються.

Складовими його роботи є:
– відповіді на запитання громадян (дає змогу кожному, хто звертається із запитаннями отримати через Інтернет кваліфіковану відповідь);
– база знань за зверненнями громадян (у базі знань збираються відповіді на питання, які найбільш часто задаються щодо сфери надання соціальних послуг);
– актуальні питання соціального забезпечення (розділ, який дозволяє обговорювати складні та суперечливі моменти надання соціальної допомоги та сумісними зусиллями знаходити найбільш оптимальні рішення).

Відповідальним за роботу електронного офісу є диспетчер, який:
– здійснює прийом звернень громадян із питань надання соціальних послуг, з отримання роз’яснень законодавства України про соціальне забезпечення та надання різних видів соціальної допомоги;
– здійснює вивчення та аналіз потреб членів територіальної громади міста Харкова в соціальних послугах;
– проводить моніторинг звернень громадян щодо надання соціальних послуг;
– здійснює обмін інформацією в мережі Інтернет та пошук ефективного вирішення питань.

Соціальним диспетчером терцентру за 2016 рік надана інформація за зверненнями 925 громадянам, а у 2017 році – 188.

Багато уваги приділяється роз’ясненню питань з надання місцевих соціальних послуг:
– послуга супроводження людей з вадами зору;
– соціальна транспортна послуга «Інватаксі»;
–  ослуги, які надаються соціальними закладами міста;
та Програмі сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення міста Харкова:
– підтримка соціально послаблених верств населення;
– додаткові соціальні гарантії окремим категоріям громадян міста;
– заклади соціального захисту населення міста Харкова.

Мешканці району, які звертаються до електронного соціального офісу, дають позитивну оцінку цьому інноваційному напрямку соціальної роботи. Для усіх мешканців району, які потребують інформації з питань щодо соціального захисту населення, пропонуємо звертатися до територіального центру за адресою:
Харків-99, бульвар Богдана Хмельницького, 10-А;
телефон для довідок: 392-10-70;
електронна адреса: frunzter@ukr.net

Джерело: Територіальний центр надання соціальних послуг Немишлянського району

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *