Якість роботи – завжди у центрі уваги

Якість роботи4 травня в територіальному центрі надання соціальних послуг Немишлянського району міста Харкова відбулось засідання комісії з оцінки якості надання соціальних послуг, де було підведено підсумки роботи щодо надання соціальних послуг догляду вдома та паліативного догляду відділенням соціальної допомоги вдома за чотири місяці поточного року.

При проведенні внутрішньої оцінки якості соціальних послуг застосовувались такі показники якості соціальних послуг: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.

Використовувались такі методи оцінки: опитування/анкетування отримувачів соціальних послуг та/або їх законних представників; спостереження за процесом надання соціальних послуг; бесіда/співбесіда з персоналом суб’єкта, що надає соціальні послуги; вивчення документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

В оцінці якості соціальних послуг взяли участь 255 отримувачів соціальної послуги догляду вдома та 25 – з паліативного догляду. Негативних відгуків не надходило. За результатами самооцінки 98% соціальних робітників мають оцінку «добре».

Якість соціальних послуг, які надаються відділенням соціальної допомоги вдома, було визнано найвищими показниками – «добре».

Джерело: Територіальний центр надання соціальних послуг Немишлянського району

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *