Звіт про результати проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у КЗ „Харківський міський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю „Промінь”

В Комунальному закладі „Харківський міський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю „Промінь” з 2015 року, керуючись Наказом Міністерства соціальної політики № 904 від 27.12.2013 року „Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг” проводиться на постійній основі моніторинг якості соціальних послуг, що надаються.

На сьогодні таких послуг в центрі чотири, а саме – денний догляд, абілітація, соціальна адаптація та консультування. З перерахованих дві послуги (денний догляд, соціальна адаптація) мають затверджені законодавчо стандарти, що дозволяє оцінювати їх якість, спираючись на обумовлені нормативні показники.

В центрі створено постійно діючу комісію оцінки якості роботи, до складу якої входять фахівці центру та представники клієнтів.

Порядок проведення внутрішньої оцінки базується на методичних рекомендаціях Міністерства соціальної політики і проводиться за сьома показниками якості. Методами збору інформації є – анкетування , опитування, бесіда, співбесіда, спостереження за процесом надання послуг, вивчення документації, у тому числі звернень отримувачів послуг. Результати проведеної оцінки обробляються та в узагальненому вигляді вносяться в звітну документацію для подальшого аналізу.

Всі якісні показники – „Адресність та індивідуальний підхід”, „Результативність”, „Своєчасність”, „Повага гідності клієнта”, „Професійність” – в процесі обробки результатів отримали статус „добре” та продемонстрували 100% реалізацію.

В цілому виявлено наступну кількість статусів показників якості:

  • оцінка „добре” – 10;
  • оцінка „задовільно” – 0;
  • оцінка „незадовільно” – 0.

Виходячи з цього, основними заходами поліпшення якості роботи у 2018 році в центрі були визначені наступні пункти:

  • Продовжувати роботу з обладнання місць для паркування транспортних засобів, пандусів, інших пристосувань для безперешкодного доступу.
  • Підтримувати в актуальному стані інформаційні стенди.
  • Виготовлення більшої кількості роздаткового матеріалу про діяльність закладу та умови надання послуги.
  • Проведення навчальних семінарів з надавачами соціальних послуг.
  • Розроблення інформаційних пам’яток кожному працівнику про права та обов’язки їх та отримувачів послуг.

Джерело: Комунальний заклад «Харківський міський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Промінь»

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *