Електронний соціальний офіс – складові успіху

Електронний соціальний офіс
Підведено підсумки роботи електронного соціального офісу за чотири місяці в територіальному центрі надання соціальних послуг Немишлянського району міста Харкова. За вищеназваний період робота Е-офісу була спрямована на підвищення якості та розширення соціальних послуг, введення інноваційних напрямків роботи.

Відповідальним за роботу електронного офісу є диспетчер, який:
– здійснює прийом звернень громадян із питань надання соціальних послуг, з отримання роз’яснень законодавства України про соціальне забезпечення та надання різних видів соціальної допомоги;
– здійснює вивчення та аналіз потреб мешканців району та внутрішньо переміщених осіб ( які мешкають на його території)
– проводить моніторинг звернень громадян щодо надання соціальних послуг;
– здійснює обмін інформацією в мережі Інтернет та пошук ефективного вирішення питань з якими звертаються.

Аналіз звернень, які надходять до диспетчера Е-офісу показав, що найбільшу зацікавленість викликають наступні питання:

  • оформлення та порядок отримання електронного квитка;
  • послуги, які надаються соціальними закладами міста;
  • соціальна транспортна послуга «Інватаксі»;
  • порядок оформлення декларації з лікарями;
  • підтримка громадян, які опинились в складній життєвій ситуації;
  • та Програмі сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення міста Харкова;
  • послуга супроводження людей з вадами зору;
  • монетизація пільг окремим категоріям громадян.

У 2018 році розпочата робота з формування бази пенсіонерів району – користувачів електронною поштою, які у подальшому зможуть отримувати в електронному вигляді інформацію щодо змін і нововведень у сфері соціального захисту населення та будуть ознайомлені з усіма заходами, які відбуваються у терцентрі.

За чотири місяці 2018 року надана інформація за зверненнями 378 громадянам, що більше ніж у відповідному періоді минулого року.

Мешканці району, які звертаються до електронного соціального офісу, дають позитивну оцінку цьому інноваційному напрямку соціальної роботи. Для усіх мешканців району, які потребують інформації з питань щодо соціального захисту населення, пропонуємо звертатися до територіального центру за адресою:
Харків-99, бульвар Богдана Хмельницького, 10-А;
телефон для довідок: 392-10-70;
електронна адреса: frunzter@ukr.net

Джерело: Територіальний центр надання соціальних послуг Немишлянського району

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *