Внутрішнє оцінювання якості надання соціальних послуг у територіальному центрі Основ’янського району міста Харкова

У територіальному центрі з 17.07.2018 р. по 15.08.2018 р. проводилось внутрішнє оцінювання надання соціальних послуг догляд вдома та представництво інтересів серед 60 підопічних відділення соціальної допомоги вдома.

При внутрішньому оцінюванні були використані наступні методи:

  • спостереження за процесом надання соціальної послуги;
  • опитування/анкетування отримувачів соціальних послуг;
  • співбесіда з надавачами соціальних послуг;
  • вивчення звернень отримувачів соціальних послуг.

Члени комісії спостерігали за наданням соціальної послуги догляд вдома, вели бесіду з підопічними про якість надання послуги. Результати бесіди вносились в опитувальник.
Внутрішнє оцінювання якості надання соціальної послуги представництво інтересів проводилось вперше.

В бесідах з підопічними встановлено, що працівники відділення соціальної допомоги вдома представляють їх інтереси у медичних закладах (оформлення декларації з лікарями, оформлення рецептів на пільгове або безкоштовне отримання ліків, сприяння в отриманні медичного обстеження) в районному управлінні праці та соцзахисту населення (оформлення субсидій, пільг), в органах місцевого самоврядування, в установах, які надають комунальні послуги, послуги телефонного зв’язку, кабельного телебачення тощо. Працівниками надається допомога в оформленні заяв, отриманні довідок, зборі документів, вони сприяють отриманню адресної натуральної допомоги у терцентрі.

Отримувачі соціальних послуг позитивно оцінили якість надання соціальних послуг. Допомога у побуті, вирішення питань в організаціях та установах значно підвищило якість життя та психологічний стан підопічних.

Аналіз звернень щодо надання соціальних послуг показав, що з початку року надійшли чотири листа від підопічних з подякою за якісну роботу, увагу та турботу. Скарги на якість наданих послуг відсутні.

Комісією розглянуті спостереження та опитувальники. Складена таблиця з показниками якості, розглянутий план підвищення якості надання соціальних послуг.

Внутрішнє оцінювання якості надання соціальних послуг буде продовженo у IV кварталі 2018 р.

Джерело: Територіальний центр надання соціальних послуг Основ’янського району

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *