Соціальна реклама крізь призму безпеки дитини

Завантажити видання «Соціальна реклама крізь призму безпеки дитини» (файл pdf, 745 Кб)

Видання є результатом виконання в 2012 р. соціального замовлення Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради «Соціальна реклама крізь призму безпеки дитини» Харківською Асоціацією дитячої екранної творчості «Дитятко», яка є громадською організацією, що займається захистом прав дітей на отримання якісного інформаційного продукту, активно спів­працює з органами влади та місцевого самоврядування, освітніми закладами і Харківською єпархією Української Православної Церкви. Даний проект спрямовано на визначення основних вимог до створення безпечної для дітей соціальної реклами; забезпечення органів місцевого самоврядування, комунальних установ та громадських організацій інструментарієм щодо відображення складних соціальних проблем у соціальній рекламі; надання інформаційних, консультативних, просвітницьких соціальних послуг щодо створення соціальної реклами; створення умов для розповсюдження у м. Харкові безпечної для дітей соціальної реклами.