Положення про роботу інформаційної мережі електронних офісів

Додаток 6
до Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення міста Харкова на 2013-2016 роки
(до п. 7.2 Розділу 7 «Забезпечення інноваційного механізму підвищення якості соціальних послуг»)

П О Л О Ж Е Н Н Я
про роботу мережі інформаційних електронних
соціальних офісів

1. Загальні положення

1.1. Положення про роботу мережі інформаційних електронних соціальних офісів (далі – Положення) визначає порядок надання та поширення інформаційних соціальних послуг через мережу інформаційних електронних соціальних офісів (далі – електронні офіси), розташованих в управлінні праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради, територіальних центрах соціального обслуговування (надання соціальних послуг) районів міста Харкова, міських комунальних закладах та громадських організаціях соціальної спрямованості. Електронні офіси обладнані комп’ютерами, об’єднаними в мережі Інтернет.

2. Мета

2.1. Сприяння виконанню Закону України «Про соціальні послуги» управлінням праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради та громадськими організаціями – партнерами міського соціального проекту «Єдина соціальна мережа».
2.2. Забезпечення комплексного підходу у вирішенні питань надання різнобічної соціальної допомоги населенню шляхом ефективної взаємодії органів місцевого самоврядування, територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) районів міста Харкова, комунальних закладів та громадських організацій соціальної спрямованості, згідно із Законом України «Про соціальні послуги».
2.3. Подальший розвиток механізмів поширення соціальної інформації шляхом роботи мережі електронних офісів.
2.4. Впровадження нових форм співробітництва з громадськими організаціями соціальної спрямованості.
3. Порядок роботи електронних офісів

3.1. Фахівці електронних офісів:

3.1.1. Здійснюють прийом звернень громадян з питань надання соціальних послуг, з отримання роз’яснень щодо законодавства України
про соціальне забезпечення та надання різних видів соціальної допомоги.
3.1.2. Здійснюють вивчення та аналіз потреб мешканців територіальної громади міста Харкова в соціальних послугах.
3.1.3. Проводять моніторинг звернень громадян щодо надання соціальних послуг.
3.1.4. Здійснюють обмін інформацією в мережі Інтернет та пошук ефективного вирішення питань.

4. Організаційно-методичні заходи

4.1. Організаційно-методичну роботу щодо розвитку мережі електронних офісів здійснює управління праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради.
4.2. Електронний офіс, який працює на базі управління праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради є головним, реалізує адміністративні функції та координує роботу мережі.

5. Відповідальність

5.1. Відповідальність за роботу інформаційної мережі електронних офісів несе начальник управління праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради.

Директор Департаменту праці
та соціальної політики Л.В. Болгова